zondag 16 maart en ...
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
zondag 16 maart en ...
Blijkbaar zullen er veel afwezigen zijn op zondag... ik zal jullie ook rond 9:00 moeten uitzwaaien.
Op donderdagnamiddag 27 maart zouden we (Spike, Hans, Alain,...) rond 12.30 vertrekken naar Oudenaarde (met de wagen en fiets) voor een ritje daar van een 60-tal km met een 10-tal klimopjes... ter voorbereiding van de RVV.
Wie zin heeft om mee te gaan laat iets weten bij Spike !
Daarnaast is er nog het voorstel van Steven om op zaterdag of zondag ook te gaan. Best nog eens concretiseren.
gts
Alain
PS : ENKELE G-RINGOS MOETEN NOG WAT GEGEVENS BEZORGEN, NIET ALLES HOEFT INGEVULD TE ZIJN, MAAR STUUR TOCH IETS DOOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op donderdagnamiddag 27 maart zouden we (Spike, Hans, Alain,...) rond 12.30 vertrekken naar Oudenaarde (met de wagen en fiets) voor een ritje daar van een 60-tal km met een 10-tal klimopjes... ter voorbereiding van de RVV.
Wie zin heeft om mee te gaan laat iets weten bij Spike !
Daarnaast is er nog het voorstel van Steven om op zaterdag of zondag ook te gaan. Best nog eens concretiseren.
gts
Alain
PS : ENKELE G-RINGOS MOETEN NOG WAT GEGEVENS BEZORGEN, NIET ALLES HOEFT INGEVULD TE ZIJN, MAAR STUUR TOCH IETS DOOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alain- Aantal berichten : 141
Registration date : 02-12-07
Re: zondag 16 maart en ...
Rijdt er eigenlijk iemand morgen ? Ik eventueel wel , indien er nog iemand anders rijdt natuurlijk . Voor mijn part om 9.30 .
stef- Aantal berichten : 11
Registration date : 02-12-07
Soortgelijke onderwerpen
» zondag 1 maart --> 9:30
» zondag 8 maart ---> 9:30
» zondag 2 maart vertrek 9:00
» zondag 15 maart -->9:15
» zondag 22 maart -->9:15
» zondag 8 maart ---> 9:30
» zondag 2 maart vertrek 9:00
» zondag 15 maart -->9:15
» zondag 22 maart -->9:15