zondag 30 maart
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
zondag 30 maart
Zondag 30 maart vertrek om 9u00 in de poperboswegel.
Om onze Igor en onszelf een plezier te doen zouden we rijden tot een uur of 11u30 à 12u00.
We zouden aankomen in te tennisclub TG Houtland waar de openingsreceptie van het nieuwe
seizoen is. We spreken af dat onze vrouwtjes daar ook zouden zijn met verse kleertjes.
We kunnen daar dan een douche nemen en onze cyaan trui vervangen door onze clubtraining
en meegenieten van de Houtlandse receptie in de nieuwe "lounge-bar" van WTG Houtland.
Spike
Om onze Igor en onszelf een plezier te doen zouden we rijden tot een uur of 11u30 à 12u00.
We zouden aankomen in te tennisclub TG Houtland waar de openingsreceptie van het nieuwe
seizoen is. We spreken af dat onze vrouwtjes daar ook zouden zijn met verse kleertjes.
We kunnen daar dan een douche nemen en onze cyaan trui vervangen door onze clubtraining
en meegenieten van de Houtlandse receptie in de nieuwe "lounge-bar" van WTG Houtland.
Spike
spike- Aantal berichten : 34
Registration date : 06-01-08
zondag 30 maart
Wie zal er zondag zijn ? Indien weinig belangstelling, dan zou ik overwegen om zondag de E3-prijs in Harelbeke te rijden. Pieter heeft ook al laten weten dat hij dat wel ziet zitten ter voorbereiding van...
Graag reactie.
Steven
Graag reactie.
Steven
Steven Naessens- Aantal berichten : 42
Registration date : 11-12-07
Re: zondag 30 maart
Ik hou het morgen bij een rustig ritje. Het is opening van de tennis en vanavond nog eens uitzetten...
Eigenlijk zou ik zelfs liever om 9.30 starten met dat zomeruur... zwak hé...
Maar heb donderdag toch al de bergjes van de RVV gedaan.
Eigenlijk zou ik zelfs liever om 9.30 starten met dat zomeruur... zwak hé...
Maar heb donderdag toch al de bergjes van de RVV gedaan.
Alain- Aantal berichten : 141
Registration date : 02-12-07
Soortgelijke onderwerpen
» zondag 1 maart --> 9:30
» zondag 15 maart -->9:15
» zondag 22 maart -->9:15
» zondag 16 maart en ...
» zondag 29 maart ---> 9:15 ?
» zondag 15 maart -->9:15
» zondag 22 maart -->9:15
» zondag 16 maart en ...
» zondag 29 maart ---> 9:15 ?