G-Ringos - Alter Ego Est G-Ringo
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

verslag 17 februari : er zijn geen grenzen meer

3 plaatsers

Ga naar beneden

verslag 17 februari : er zijn geen grenzen meer Empty verslag 17 februari : er zijn geen grenzen meer

Bericht  Alain zo feb 17, 2008 6:49 pm

De vraag was : "Wie zal er fietsen?"
Met veel moeite rol ik uit dat bed, veel later dan gewoonlijk en vraag ik me af of ik wel een rit zal aankunnen.
8:53 en daar staat er al een klaar, één prof (Chris), helemaal fris. Dan nog één helemaal fris (Philippe). En ja wat later vertrekken we met vijf man waarvan 3 (Jan, Joost en Alain) samen 12 uur geslapen hebben.
Het vlotte erg goed, bijna geen wind en zelfs af en toe wind in de rug. Net dat was er teveel aan want na 40 km bleek er wat meer wind te zijn en ja in de neus.
Tot in Vlamertinge lukte het aardig maar de terugreis was aan een wat lager tempo. Even ging het sneller toen we, vooral Joost, achtervolgd werden door een pittbull, weliswaar met korte pootjes.
Uiteindelijk hebben we aan 27 km/uur de 95 km al dan niet goed verteerd en vroegen we ons af waarom er niet meer waren. Je moet niet altijd de politie geloven, nl. dat rijden en drinken niet samengaan.
Alain

PS1 : misschien moet iedereen beginnen kijken om zich in te schrijven voor de RVV.
PS2 : vergeet je G-Ringo outfit niet af te halen bij Joost op de voorgestelde data. Die kledij is trouwens schitterend!

Alain

Aantal berichten : 141
Registration date : 02-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

verslag 17 februari : er zijn geen grenzen meer Empty 95

Bericht  spike zo feb 17, 2008 9:05 pm

IK VOELDE ME 95 JAAR VANDAAG

EN NAM MEDE DOOR DE BRASPARTIJ EEN DAGJE VRIJAF
TOCH PROFICIAT AAN DE 5

SPIKE

spike

Aantal berichten : 34
Registration date : 06-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

verslag 17 februari : er zijn geen grenzen meer Empty Re: verslag 17 februari : er zijn geen grenzen meer

Bericht  Steven Naessens ma feb 18, 2008 2:31 pm

Spike, je zag er ook 95 jaar uit.

Steven Naessens

Aantal berichten : 42
Registration date : 11-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

verslag 17 februari : er zijn geen grenzen meer Empty Re: verslag 17 februari : er zijn geen grenzen meer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum