G-Ringos - Alter Ego Est G-Ringo
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dank aan de sponsors ! ! !

2 plaatsers

Ga naar beneden

Dank aan de sponsors ! ! ! Empty Dank aan de sponsors ! ! !

Bericht  igor ma feb 25, 2008 3:13 am

Hey collega-g-ringo's,

lees dat het weer een deftig ritje was vandaag; "peckertje" was gisteren niet blijven pecken zoals gesuggereerd door spike, hij zat zelfs aan een treffelijk uur in zijn bed (weinig reden om te blijven vieren in het jan breydelstadion na de 0-0 van cercle). Maar hij ondervindt nog wat last van zijn schaafwonden na een valpartij... inderdaad, ik denk dat ik als eerste in nieuwe outfit kennis gemaakt heb met het asfalt. Donderdag in vol ornaat in de nieuwe outfit met de fiets naar 't werk en 's avonds op de terugweg naar brugge tegen de grond gegaan.
Niets ergs gelukkig, buiten een geschaafde bil die wat piekt, stekt, brandt, prikkelt en tegen trekt, iedereen die nog tegen de grond kwakte weet ongetwijfeld wat ik bedoel :-) wat erger is dan die geschaafde bil is een gehavende g-ringo broek, dzju toch, gelukkig één op reserve besteld ! Bij deze mijn hoop dat we allemaal het seizoen doorkomen zonder ongelukken ! We hebben het grotendeels zelf in de hand en natuurlijk hebben we klein beetje geluk nodig.

Los hiervan is deze boodschap eigenlijk bedoeld als woordje van appreciatie ten opzichte van sponsors en mensen die zich bezig hielden met het ontwerp van de kledij. Ik vind het enorm geslaagd ! ! ! ! ! Laat ons hopen dat we dit jaar (en natuurlijk ook volgende jaren) vele tochtjes kunnen maken in onze kledij (een pintje drinken in g-ringo tenue mag natuurlijk ook altijd :-))

Tot zondag normaal gezien, groeten
igor

igor

Aantal berichten : 10
Leeftijd : 47
Woonplaats : Brugge die Scone
Registration date : 02-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Dank aan de sponsors ! ! ! Empty trainen

Bericht  spike ma feb 25, 2008 1:04 pm

Alé,

den eerste die toegeeft dat hij in het geniep gaat trainen

je ziet toch,

ALLES KOMT UIT

spike

Aantal berichten : 34
Registration date : 06-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Dank aan de sponsors ! ! ! Empty Re: trainen

Bericht  igor ma feb 25, 2008 7:49 pm

onmogelijk van brugge naar roeselare te rijden door torhout zonder gesignaleerd te worden... en met de g-ringo-outfit zal het er niet op vergemakkelijken :-)
al een paar keer je madam tegen gekomen trouwens spike... mijn vermoeden groeit dat je ze belast hebt met het opsporen van "zwartrijders" ;-)

igor

Aantal berichten : 10
Leeftijd : 47
Woonplaats : Brugge die Scone
Registration date : 02-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Dank aan de sponsors ! ! ! Empty Re: Dank aan de sponsors ! ! !

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum