Mountainbike Veldegem zaterdag 19 december 2009 : 13:00
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mountainbike Veldegem zaterdag 19 december 2009 : 13:00
Met de winderige en regenachtige herfstdagen zijn er misschien G-Ringo's die eens willen mountainbiken???
Op zaterdag 19 december (eerste dag van kerstvakantie) kunnen we samen deelnemen in Veldegem.
Voorstel : om 13u15 te verzamelen in de sporthalle van Veldegem om 13u30 stipt te kunnen vertrekken.
Meer info op dit forum en bij Steven, Henk... die graag via dit forum zullen reageren.
Laat een bericht na als je deelneemt.
Op zaterdag 19 december (eerste dag van kerstvakantie) kunnen we samen deelnemen in Veldegem.
Voorstel : om 13u15 te verzamelen in de sporthalle van Veldegem om 13u30 stipt te kunnen vertrekken.
Meer info op dit forum en bij Steven, Henk... die graag via dit forum zullen reageren.
Laat een bericht na als je deelneemt.
Re: Mountainbike Veldegem zaterdag 19 december 2009 : 13:00
Ik zal er zeker en vast zijn. Echt ne super rit die 50km.
Hopelijk zondag wat beter weer zodat we terug de beentjes wat kunnen strekken :-)
greetz
Pieter M.
Hopelijk zondag wat beter weer zodat we terug de beentjes wat kunnen strekken :-)
greetz
Pieter M.
pieter- Aantal berichten : 18
Registration date : 06-12-07
zondag 6 december
Voor morgen zondag werd een alternatief voorstel geformuleerd vanuit dissidente hoek : mountainbike in Zedelgem.
Met name Hans zou zich nog eens willen tonen aan zijn vrienden van destijds. Henk en ikzelf zouden hem daarin steunen.
Afspraak om 9u in de sporthal te Zedelgem (Groene Meersen). Iedereen welkom.
Groeten.
Steven
Met name Hans zou zich nog eens willen tonen aan zijn vrienden van destijds. Henk en ikzelf zouden hem daarin steunen.
Afspraak om 9u in de sporthal te Zedelgem (Groene Meersen). Iedereen welkom.
Groeten.
Steven
Steven Naessens- Aantal berichten : 42
Registration date : 11-12-07
Re: Mountainbike Veldegem zaterdag 19 december 2009 : 13:00
in tegenstelling tot wat aangekondigd zal ik zaterdag niet aanwezig zijn.
reden: ziekte. Heb al een paar dagen last van een wispelturige maag en darmen en ik wil de weinige reserves die ik nog heb niet opbranden.
Veel plezier op de deze prachtige rit.
groeten.
Pieter M.
reden: ziekte. Heb al een paar dagen last van een wispelturige maag en darmen en ik wil de weinige reserves die ik nog heb niet opbranden.
Veel plezier op de deze prachtige rit.
groeten.
Pieter M.
pieter- Aantal berichten : 18
Registration date : 06-12-07
Soortgelijke onderwerpen
» zondag 13/04: Afkicken van de ronde langs vlakke wegen -Igor
» Paasweekend
» zondag 29 maart ---> 9:15 ?
» zaterdag 4 juli : G-Ringos laten zich zien
» zondag 5 december -> 9:00
» Paasweekend