zondag 13 januari : 9.30
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
zondag 13 januari : 9.30
Zoals gewoonlijk : vertrek stipt om 9.30
Op het menu : Dirk zoekt eens iets anders om op te vallen, Geert gaat mee met zijn nog niet nieuwe fiets, Gil pikt de draad weer op, Philippe traint zonder dat we het weten, Spike is bijna klaar met de shirts, Jan heeft 'geen nieuws', Igor slaapt niet uit , Dries rijdt deze keer niet achteraan, Hans en Piet zien we niet, Joost rijdt als het droog is, Filip moet zaterdag ook rijden, Henk en Steven komen met een mountain bike, Pieter moet niet naar de basket en Stephan verstopt zich ergens, .... maar rijden gaan we doen.
Waarom ik liever niet mountainbike ?
Op het menu : Dirk zoekt eens iets anders om op te vallen, Geert gaat mee met zijn nog niet nieuwe fiets, Gil pikt de draad weer op, Philippe traint zonder dat we het weten, Spike is bijna klaar met de shirts, Jan heeft 'geen nieuws', Igor slaapt niet uit , Dries rijdt deze keer niet achteraan, Hans en Piet zien we niet, Joost rijdt als het droog is, Filip moet zaterdag ook rijden, Henk en Steven komen met een mountain bike, Pieter moet niet naar de basket en Stephan verstopt zich ergens, .... maar rijden gaan we doen.
Waarom ik liever niet mountainbike ?
Alain- Aantal berichten : 141
Registration date : 02-12-07
zondag 3 januari
IK ga mee. Er is zondag weer iets te doen op de markt. Vredeseilanden organiseert drank- en eettententjes (o.a. bitterballen). Eventueel kunnen de G-ringo-ladies achterkomen.
Gilou
Gilou
Gil- Aantal berichten : 7
Registration date : 03-12-07
Soortgelijke onderwerpen
» zondag 27 januari 9:00
» zondag 4 januari ---> 9:30
» zondag 18 januari
» zondag 20 januari om 9.00 ???????????
» zondag 11 januari 2009
» zondag 4 januari ---> 9:30
» zondag 18 januari